Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (987)

Vnitřní Kancelář Řada 3-Stranná - GTIN/EAN: 40 44944 69525 6

Vnitřní Kancelář Řada 3-Stranná - GTIN/EAN: 40 44944 69525 6

Rozměry: L x T = 4.045 mm x 4.050 mm světlá výška prostoru 2.510 mm vnější výška kabiny 2.630 mm Provádění: 3-stranné 2-plášťové, izolované Tloušťka stěny 45 mm Stěnové prvky pozinkované Vysoce kvalitní práškový nátěr Barva RAL: 9002 Šedobílá + 5010 Enzianová modrá zavěšený akustický strop z minerálních vláken, kolem skleněný, 5 mm float sklo světelný spínač/zásuvka Osvětlení: LED panelová svítidla pro vložení do rastrů 625 x 625 mm Speciální optický světelný difuzor s mikroprismatickou strukturou Pro pracovní místa u obrazovky, UGR<19 L x T :4.045 mm x 4.050 mm vnější výška kabiny :2.630 mm tloušťka stěny :45 mm
Himmighofen Halové Kanceláře, dvoupodlažní

Himmighofen Halové Kanceláře, dvoupodlažní

Himmighofen halový kancelář, dvoupodlažní, sociální prostory dole, kancelářská plocha nahoře, včetně osvětlení, podlahových krytin a zavěšeného stropu. Halové kanceláře
Kancelářská židle s nastavitelnou opěrkou hlavy BS11

Kancelářská židle s nastavitelnou opěrkou hlavy BS11

Kancelářská židle s nastavitelnou opěrkou hlavy BS11 Nastavení výšky (židle): 47 – 54 cm Nastavení výšky (opěrka hlavy): 118 – 126 cm Materiál: Nylonová základna s PU kolečky Max. nosnost: 350 Kg Záruka: 5 let
LED Stropní Panel, LED Povrchově Montovaný Stropní Panel, Zakázkový LED Stropní Panel, LED Strop s Rámem, LED Osvětlení Kanceláře

LED Stropní Panel, LED Povrchově Montovaný Stropní Panel, Zakázkový LED Stropní Panel, LED Strop s Rámem, LED Osvětlení Kanceláře

EE-LED panely, kulaté, čtvercové, obdélníkové a individuální výroba na přání zákazníka, jako vložené panely do zavěšených stropů, stropní montáž s rámem a s lanovým zavěšením dostupné. LED panely od EE-LED v kulaté, obdélníkové a čtvercové konstrukci, jako vložené panely do zavěšených stropů, s rámem pro montáž na povrch stropu a lanovým zavěšením, také jako verze pro pracovní místa s obrazovkou nebo v provedení IP65, a tedy vhodné pro všechny aplikační oblasti. Inteligentní řízení nebo stmívání jako DALI, ZigBee, 0-10V, TRIAC atd. dostupné. Jednotlivé barvy světla jako teplá bílá (3000K), neutrální bílá (4000K), bílá (6000K), nebo dynamická bílá (2700 Kelvin až 6000 Kelvin), ale také RGB nebo RGB s bílou pro všechny velikosti a konstrukce. Výroba LED panelů podle individuálních požadavků zákazníka - velikost, konstrukce, Kelvin, wattáž, UGR, stmívatelnost atd. - není problém!
Možnosti výstavby – halové kanceláře, kanceláře mistra, provozní kanceláře na nebo pod ocelovou konstrukční platformou nebo skladovou platformou

Možnosti výstavby – halové kanceláře, kanceláře mistra, provozní kanceláře na nebo pod ocelovou konstrukční platformou nebo skladovou platformou

Využitím výšky haly lze stávající plochu znásobit. Ať už jako zvýšenou kancelář pro halu a mistra, nebo jako další skladovací možnost. Plánujeme individuálně pro vás. Naše ocelové konstrukce vám umožňují snadno rozšířit skladové a výrobní plochy a smysluplně využít dosud nevyužité prostory. Neomezené možnosti díky použití modulárních ocelových prvků jako další skladovací úrovně, výrobní plochy nebo jako podklad pro prostorové systémy. Plánujeme a konstruujeme vaši skladovou plošinu v kombinaci s halovými kancelářemi na míru.
Kancelářský kontejner | Skládací kontejner - Contain Haus Container

Kancelářský kontejner | Skládací kontejner - Contain Haus Container

DODACÍ LHŮTA JE JEN 3 TÝDNY Rozměry Šířka: 2,40 m, Délka: 6,00 m, Výška: 2,61 m Čtvereční metry: 14,40 m² Popis: • Vybavení: 1 pokoj; 2x okno, 1x vstupní dveře • Izolace: 80 mm strop, 50 mm stěna, 50 mm podlaha • Všechny elektrické instalace jsou v ceně (rozvodná skříň, zásuvky 230V, stropní lampy, spínače, kabelové kanály, kabely). • Vinylová podlaha 2-3 mm - odolná. • Ocelové oky jsou v ceně pro vykládku jeřábem. • Na přání nabízíme dopravu s vykládkou. Příplatek je 300 € • Individuální uspořádání prostoru je možné.
ergonomická kancelářská židle

ergonomická kancelářská židle

pohyblivá otočná židle s vysokým opěradlem - Otočná židle, pohyblivá - Nastavení výšky pomocí plynového pístu - Ergonomicky tvarovaná sedací souprava s vysokým opěradlem z překližky, opěradlo s integrovanou bederní oporou (nastavitelná hloubka) - Sedák a opěradlo polstrované - Rám a kříž z černého plastu, opěrka šedá - Brzděná dvojitá kolečka (tvrdá pro měkké podlahy) - Synchronní mechanika (S) - pět poloh zajištěných - Výška sedáku: cca 450-580 mm Volitelně k objednání: • Model 1: Synchronní mechanika (ST) - zajištěná v svislé poloze, s automatickým nastavením síly pružiny, sklon opěradla (+ 21°) • Model 2: Synchronní mechanika (SL) - pět poloh zajištěných, s posuvným sedákem • Model 3: Synchronní mechanika (STL) - zajištěná v svislé poloze, s automatickým nastavením síly pružiny, sklon opěradla (+ 21°), nastavení hloubky sedáku (60 mm) • Model 4: Synchronní mechanika (SFL) - čtyři polohy zajištěné, s posuvným sedákem a nastavením sklonu sedáku •...
Příspěvek k Ochrany Klimatu: Kancelářské Budovy Minulosti, Dnes Připravené na Dobrodružství

Příspěvek k Ochrany Klimatu: Kancelářské Budovy Minulosti, Dnes Připravené na Dobrodružství

Kontejnerová zařízení od Heinkel Modulbau, Blaubeuren, se používají pro péči o děti na dobrodružném hřišti Goldbachwiese v Norimberku.
Možnosti výstavby – Halové kanceláře, Kanceláře mistra,...

Možnosti výstavby – Halové kanceláře, Kanceláře mistra,...

Využitím výšky haly lze stávající plochu znásobit. Ať už jako zvýšenou halu a kancelář mistra, nebo jako další skladovací možnost. Plánujeme individuálně pro vás. Naše ocelové konstrukce vám umožňují snadno rozšířit skladové a výrobní plochy a smysluplně využít dosud nevyužité prostory. Neomezené možnosti díky použití modulárních ocelových prvků jako další skladovací úrovně, výrobní plochy nebo jako podklad pro prostorové systémy. Plánujeme a konstruujeme vaši skladovou plošinu v kombinaci s halovými kancelářemi na míru.
Kancelářské regály

Kancelářské regály

Kancelářské regály a archivační regály jako zásuvný systém: modulární, flexibilní, stabilní. K dispozici skladem. 5letá záruka na produkt a 10letá záruka na dodatečný nákup. Vyrobeno v Německu. Certifikováno TÜV.
KANCELÁŘ-odpadkové koše - Odpadkové koše pro kanceláře a podobná místa

KANCELÁŘ-odpadkové koše - Odpadkové koše pro kanceláře a podobná místa

Tak rozmanité jako vaše moderní kancelářské prostředí, naše kolekce "OFFICE" nabízí odpadkové koše, které jsou primárně určeny pro kanceláře a podobná pracovní místa. Samohašivé odpadkové koše až po barevné recyklační nádoby - klasické i zcela nové designy. Materiál: nerezová ocel, kartáčovaná Materiál: pozinkovaná ocel
LEDAXO LED Stojací Lampa 06 - Přímé/Nejímací Osvětlení do Kanceláře, Bez Oslnění (UGR<6)

LEDAXO LED Stojací Lampa 06 - Přímé/Nejímací Osvětlení do Kanceláře, Bez Oslnění (UGR<6)

Oblasti použití: Kanceláře | Právnické kanceláře | Konferenční místnosti | Recepce/Infopulty | Restaurace | Hotely VÝHODY A ZVLÁŠTNOSTI - vysoce kvalitní a výkonný LED světelný zdroj - životnost 50.000 provozních hodin - přímé/ nepřímé vyzařování odděleně dimenzovatelné pomocí dotykového panelu - puristický design, kvalitní povrchová úprava - bez oslnění (UGR<6) vhodné pro zvlášť oslnění citlivé pracovní oblasti a kancelářská pracovní místa - volitelně: detektor přítomnosti + senzor denního světla - volitelně: variabilně nastavitelná barva světla - velmi harmonický a rovnoměrný světelný efekt - žádné ultrafialové (UV) a infračervené (IR) záření - plný světelný efekt ihned po zapnutí - vysoká barevná reprodukce - žádné rušivé vedlejší zvuky a žádné blikání Model::SL-06-80 Výkon::80 W (25W+55W) Světelný tok::10.400 lm (3.250 lm přímo / 7.150 lm nepřímo) Světelná účinnost::130 lm/W Teplota barvy (CCT)::2.850-3.200 K (teplá bílá) | 4.000-4.250 K (neutrální bílá) | 5.500-6.000 K (denní světlo) Úhel vyzařování::50° přímo / 120° nepřímo Barevná reprodukce (CRI)::>80 Ra Oslnění (UGR-hodnota)::<6 (přímé vyzařování) Rozměry (D x Š x V)::1.056 x 64 x 1.950 mm Hmotnost::15 kg Materiál::Korpus+stojan (1-dílný): Hliník; Kryt: PMMA; Podstavec: Ocel Barvy korpusu::stříbrná | bílá (povrchová úprava práškováním) Životnost::50.000 provozních hodin IP ochrana::IP20 Provozní teplota::-20°C až +45°C Účinnost::>0,9 Záruka::5 let bez omezení provozních hodin (podle zárukových podmínek LEDAXO)
Větraná Fasáda: Regionální Fasády Kancelářských Budov s Vícevrstvým Principem

Větraná Fasáda: Regionální Fasády Kancelářských Budov s Vícevrstvým Principem

Hlavní výhody větraných fasád spočívají v několika vrstvách, kde je tepelná izolace oddělena od vnější fasády. Výhoda je jasná: maximální plánovací svoboda při návrhu fasády. Fasádní obložení může být vyrobeno z nejrůznějších materiálů a lze je tak optimálně přizpůsobit charakteru, okolí a účelu budovy. To v mnoha případech zvyšuje hodnotu budovy a tím zlepšuje míru pronájmu a ekonomiku, například v kancelářských komplexech. Optika se setkává s ochranou klimatu Vícevrtvový princip zaručuje maximální flexibilitu – a to nejen z hlediska designu. Tato forma fasády také energeticky přesvědčuje, protože se díky různým tloušťkám izolace snadno přizpůsobí energetickým požadavkům budovy. Větraný prostor navíc zajišťuje optimální výměnu vzduchu, odvádí vlhkost a tím přispívá k příjemnému vnitřnímu klimatu.
Stojací lampa YARA - KANCELÁŘSKÉ SVĚTLO, DALŠÍ ÚROVEŇ

Stojací lampa YARA - KANCELÁŘSKÉ SVĚTLO, DALŠÍ ÚROVEŇ

S YARA dodáváme jako experti a světoví lídři v oblasti mobilního kancelářského osvětlení dosud nejinteligentnější a nejindividualizovanější generaci stojacích lamp. S minimalistickým, ale výrazným designem, praktickou flexibilitou v aplikaci, precizně vyvinutou světelnou technologií ze Švábska, chytrými možnostmi řízení osvětlení, téměř nekonečnými možnostmi konfigurace a překvapivě krátkými dodacími lhůtami nastavuje YARA nové standardy prakticky v každé disciplíně. Opravdu: kancelářské osvětlení, další úroveň. — Minimalistický, ale výrazný design — Nejvyšší individualita v aplikaci — Vysoká kvalita světla — Inovativní řešení řízení osvětlení — Snadná konfigurace produktu — Rychlá dostupnost
Kancelářské potřeby - Registr poznámek

Kancelářské potřeby - Registr poznámek

Kancelářské potřeby, které jsou vždy po ruce. Lepicí poznámky, trhací pásky, barevné tužky, záložky nebo šňůrkové tašky jsou kancelářské doplňky, které vám pomohou efektivně organizovat dokumenty a další!
Orbit - Mobilní modulární uspořádací systém - Modulární uspořádání pro gynekologické/proktologické ordinace

Orbit - Mobilní modulární uspořádací systém - Modulární uspořádání pro gynekologické/proktologické ordinace

Koncept modulárního uspořádání s jednotkou pro vyšetření/ošetření a jednotkou pro sběr použitých materiálů pro gynekologickou a proktologickou konzultaci - 9 mobilních modulů na výběr - Moduly z vysoce kvalitního ocelového plechu, s akustickou izolací. Extrémně snadné na údržbu, jsou opatřeny práškovým lakováním a jemně leštěným povrchem, odolným vůči dezinfekčním prostředkům. Také velmi dobře odolávají nárazům, škrábancům, stejně jako UV záření a výkyvům teploty a vlhkosti. - Mobilita zajištěna snadno ovladatelnými kolečky. - Sběrné moduly s elektrickým otevíráním pouhým dotykem panelu nebo pomocí senzoru. - Zásuvky s integrovanou vyhřívací deskou pro předehřev spekul.
Kancelářský a Objektový Nábytek

Kancelářský a Objektový Nábytek

Designový nábytek v Hamburku. Jak je obvyklé, nabízíme našim zákazníkům klasický designový nábytek a nadále ohromujeme vybraným kancelářským a objektovým zařízením.
Profesionální – Systémový kufr: Základní vybavení, 'Kancelář' pro spodní část

Profesionální – Systémový kufr: Základní vybavení, 'Kancelář' pro spodní část

Číslo článku: 71456.00 Tento systém stohování je menší v základně ve srovnání se systémem PROFI, což ho činí snadněji ovladatelným. Flexibilita systému byla plně zachována.
Psací stůl Sekretář v různých barvách, s masivními nohami

Psací stůl Sekretář v různých barvách, s masivními nohami

Moderní, prostorově úsporný sekretář s masivními nohami a bezúchytkovým vzhledem. - vlevo zásuvkový vložka, vedle otevřená přihrádka - vpravo nahoře regál, nad ním zásuvkový vložka - vlevo regál Číslo artiklu: 1194 Rozměry (ŠxHxV): 105 x 55 x 99 cm
Polštář na sedadlo a opěradlo pro kancelářské židle

Polštář na sedadlo a opěradlo pro kancelářské židle

Výroba sedacích a opěradlových polštářů pro kancelářské židle/medicínskou oblast. Optimální tepelné a teplotní vlastnosti, vysoká flexibilita díky PU měkkým pěnovým dílům. Sedací a opěradlové polštáře pro kancelářské židle a medicínskou oblast. Jsou vyrobeny z PU měkké pěny a jsou speciálně vyráběny podle přání zákazníka. Přesvědčivé výhody: • vynikající komfort sezení • vysoká odolnost proti únavě • vysoká elasticita a nízká deformace pod tlakem • bez emisí, zápachu a CFC • vysoká variabilita při tvarovém tvrdosti • velmi dobré polstrovací vlastnosti
Office-systainer® T-Loc II

Office-systainer® T-Loc II

Skládající se z systaineru® T-Loc II, "Standard" kancelářského víka a obvodového polstrování vyrobeného z 6 různých velikostí XAC polštářů (tvrdých), které jsou přesně vyřezány tak, aby odpovídaly stěnám a dnu systaineru®. Obvodové polstrování nabízí optimální ochranu pro vaše obsah. Polštáře poskytují maximální absorpci nárazů uvnitř. Pracovní dokumenty, pera a tužky a vizitky mohou být uloženy v kancelářském víku. Rozměry přihrádek kancelářského víka: - Velká přihrádka přibližně Š 315 x H 155 mm - Malé přihrádky přibližně Š 107 x H 77 mm. Materiál polštáře: PE pěna Materiál kancelářského víka: PPC systainer® S kancelářským víkem "standard" a obvodovým pěnovým materiálem: ABS Barvy: individuálně přizpůsobitelné Přizpůsobení: pomůžeme vám najít ideální řešení pro vaše produkty
Výrobní hala se 3-podlažní kancelářskou budovou

Výrobní hala se 3-podlažní kancelářskou budovou

Výstavba výrobní haly, 2-podlažní mezilehlé budovy a 3-podlažní kancelářské budovy. Realizace zahrnuje všechny zemní a základové práce.
Systémová Kancelářská Police

Systémová Kancelářská Police

Bisleyho elegantní a praktické kancelářské regály byly navrženy v různých šířkách, výškách a hloubkách exkluzivně pro kanceláře. Mohou být využity jako archiv na pořadače nebo jako další úložný prostor. Tento systém se jednoduše skládá. Regály se skládají z bočních rámů, polic a křížových diagonál. Jsou v zásadě kompletně pokryty kvalitním nátěrem v světle šedé barvě. Funkce a výhody: • Rychlá a snadná montáž • Flexibilně rozšiřitelné • Nosnost na polici: 90 kg • Policové desky nastavitelné v rastru 20 mm • Flexibilní • Stabilní • Jednoduše a čistě uspořádané • Záruka (roky): 5 • Kvalitní akreditace: TÜV, SEMA Kodex praxe pro návrh statických ocelových regálů 1986, Návrh mobilních regálových systémů 2000 a Ručně nakládané statické ocelové regály 2000
Interiérový design pro kanceláře, advokátní kanceláře, praxe a kliniky

Interiérový design pro kanceláře, advokátní kanceláře, praxe a kliniky

Zdraví a spokojení zaměstnanci jsou základem úspěšného podnikání. Jako zkušení dodavatelé vybavení vytváříme inovativní kancelářské pracovní prostory. Optimálně přizpůsobené vaší infrastruktuře: ergonomické, individuální, robustní. Vaši vizi, stejně jako vizi vašeho plánovače, spolehlivě zrealizujeme v nejlepší kvalitě truhlářského mistra. Dodání v termínu je pro nás samozřejmostí! Těšíme se na vaši zprávu: +420 971 785701-0 • ergonomická pracovní místa • čekací oblasti • individuální skříňová řešení • konferenční stoly • mediální technika • kuchyňky pro personál • akustická řešení • místa pro setkání • recepční pulty • pacientské pokoje • ošetřovací pokoje • stanice / sestra pokoje
Provozní kancelář

Provozní kancelář

Nové produkty, nové procesy, nové úkoly – přechodové období v dílnách se dnes stále zkracují.
Ergonomická pracoviště

Ergonomická pracoviště

Ergonomická pracoviště
Recepční Pulty z Kovů a Skla - Kancelářský Nábytek z Kovů - Kovový Recepční Pult

Recepční Pulty z Kovů a Skla - Kancelářský Nábytek z Kovů - Kovový Recepční Pult

Recepční pulty z kovu představují vaši firmu v tom nejlepším světle Recepční pult kancelářského nábytku z kovu se zakládá na čtyřech základních prvcích: kovových spojovacích uzlech, kovových spojovacích trubkách, kovových policích/bočních panelech a příslušenství. Všechny prvky recepčního pultu z kovu jsou vzájemně kombinovatelné. Sestavení kovového recepčního pultu je proto velmi jednoduché a možné jako DIY projekt. Potřebujete pouze šroubovák a imbusový klíč, které vám oba dodáme. Rychle sestaveno. Nebo přestavěno. Zní to dobře? Recepční pult z kovu se dá snadno a rychle sestavit. Pokud přesto potřebujete pomoc při montáži nebo demontáži kovového recepčního pultu, jsme s naším montážním týmem samozřejmě k dispozici. Ať už nabízíte a prodáváte cokoliv ve svém podnikání – recepční pulty pomáhají.
KÖHL - Sedací nábytek pro kancelář a objekt

KÖHL - Sedací nábytek pro kancelář a objekt

KÖHL se specializuje na vývoj a výrobu ergonomicky vysoce kvalitních, ekologicky promyšlených kancelářských otočných židlí, konferenčních židlí a vedlejších židlí.
Označení praxe a kanceláře

Označení praxe a kanceláře

Volně stojící praktické označení s LED osvětlením, vnitřní značení Zákazník: NORD-BODEN Wohnimmobilien GmbH & Co. KG Pro ĚRZTEHAUS HARVESTEHUDE jsme navrhli volně stojící, osvětlené praktické označení. Stojanová konstrukce z dutinových profilů byla oboustranně pokryta práškově lakovanými hliníkovými panely. Nápis ĚRZTEHAUS HARVESTEHUDE jsme vyrobili jako 3D akrylové písmena. Dále jsme nainstalovali 10 praktických označení z akrylového skla, které jsme na zadní straně označili jednotnou typografií pomocí fóliové grafiky. Osvětlení je zajištěno pomocí krytu s energeticky úspornými LED moduly. Pro vnitřní prostor vzniklo kazetové označení z práškově lakovaného hliníkového plechu. I zde jsme umístili text ĚRZTEHAUS HARVESTEHUDE ve formě 3D akrylových písmen, doplněný o 10 praktických označení z akrylového skla. Světelný zdroj: LED Typ produktu: Praktické označení, stéla
Dřevěné kancelářské doplňky

Dřevěné kancelářské doplňky

Navrhuji kancelářské doplňky ze dřeva a rád vyrábím podle vašich přání. Nabízím ručně vyráběné funkční a dekorativní předměty ze dřeva, včetně kancelářských doplňků, zpracování driftwoodu a návrhu dřevěných lamp.